20080413

活.精彩

20080412/13

礼拜日/星期六晚, 半夜0039

今日去咗睇铁打 – 条腰真係好唔掂, 已经顶唔顺啦. 无论行, 坐, 訓, 都痛到想死… 经过一轮 '拯救’+ 大嗌, 最后总算OK. 架下仲痹紧…

“你再迟啲嚟睇就係咁先咖啦. 咿家就伤到大 '吡', 再唔医咖话, 以后行路都成问题…更加唔好念 '搞嘢' ”

: ]

o係嗰过程之中, 其实真係好痛, 简直係入心入肺. o係不为意之下, 眼泪滴咗落嚟都唔知道. 好记得, 痛苦底下, 我一直念住嗰班禽兽. 皮肉之苦, 真係不比心入面嘅伤 – 原来仇恨都可以有 '好处'.. :-/ 不过, 有仇恨係唔不应该嘅, 因为佢只会带嚟痛苦, 同时亦影响应有嘅<因果报应>.

最后, 我就孭住 '散嗮 + 成背同囖哊药贴' 嘅身离开医馆.

返屋企途中, 我念起一個近排识得嘅朋友 – 一個无忧无虑, 开朗, 生活轻松嘅朋友. 阿B

阿B 背景不错, 生活美好. 我觉得, o係佢嘅生活入面, 除了快乐之外, 係揾唔到其他. 吃喝玩乐, 非常精彩.

阿B问我, 你咁样每日每时每刻都只为工作, 你开心咩?

我念一念, 跟住答佢 " 每個人都有自己想追寻嘅嘢, 目标等等. "

一個人o係无压力同负担嘅情况底下, 会活得奢侈. 点解奢侈叻? 我咁睇:

世上有千千万万人, 但係每個人都只有一個人生, 一個 '每日24小时' , 不变嘅定理. 如何生活, 如何好好利用每人都一样拥有嘅每日24小时, 因人而别. 我用两种人作比较 – 乞儿同富有派 (此并非指有钱人, 一般普通+么都有嘅人都OK).

乞儿, 24小时里面, 望紧只是饱饭. 衣食住行, 基本需要. 富有派追名, 利, 势, 等…

乞儿求嘅, 係点 '揾到食'; 富有派烦嘅, 係点 '食到再揾'.

世上, 好多人渴望嘅只不过係基本生活, 同时亦有人为欲望而活.

么嘢叫 '活得精彩' 呢? 指嘅係丰富人生. 丰富, 唔係食几好, 住几好, 甚至玩得几劲, 而是人生短短数十载, 经历有唔有价值嘅存在. 每日24小时, 有人为生活而活, 有人为快活而活. 有人会选择做有意义嘅事, 亦有人懒理何为意义.

我要承认我不甘于平凡. 我要望得远, 去得远. 因为, 我要活得(更加)精彩.

少壮不努力, 老大徒悲伤; 先苦后甜…

其实当日, 我亦想同阿B讲, “我要老嚟有值得回味同珍惜嘅人生经历, 而非几识享受如食得几豪, 玩得几尽… ”

1 則留言:

Ruby 說...

或许你不知道,
我欣赏你的最大原因,其实就是你对工作的那分热诚,你很有理想,清楚知道自己的目标是什么。我其实是非常欣赏这一类的男人。
老实讲,这种态度是我身边很多男人都没有的。

我觉得,人生苦短;
懂的赚钱,清楚的知道自己的人生目标是什么,绝对是好事!也不是人人都办得到,因为这不是一件容易的事;
但是还有一些其他东西,也是要趁年轻去做的,除了工作,还有家人,爱情,朋友。。等等。。等等。我知道,这些你都明白的,我也不必多说,毕竟你一直都比我聪明,本事很多。

啊,还有,我不是你说的那么无忧无虑的,我只是很少说出口还是摆在脸上而已,呵呵。

祝你早日安康,不要累坏了自己,尽量多休息。