20080914

笑.烂地

  

尋晚, 当阿康老细同我讲, 果然真係有嘢发生咗嗰时, 我都毫无头绪, 唔知佢讲么直到上咗佢嘅blog, 先知道, 呢块烂地又发生咗单勁嘢.

相信, 到咗咿家呢嗰时候, 应该成千上万嘅blog都已经有大幅度咁写

对于呢件事, 讲真, 我觉得真係好莫名其妙 嗰两個女主角为么要俾狗拉叻?

我都有睇咗男主角嘅某一片嘢. 可能就係因为睇咗, 然后开始跟信, 呢次狗党真係要使出杀手锏嚟作反击. 同时, 我觉得好多人亦可能好似我咁, 念到真係会有历史重演.

相信, 好多 愤世派就係抱住 忍埋你几日’,  然后乖乖地, 唔出门, 唔搞抗议, 静静咁等候嗰一日嘅来临

我有犹豫 究竟o係呢嗰年代, 仲会唔会发生啲咁嘅事叻? 呢套橋仲workwork? 直到睇到新闻讲话其中一個女主角已经被释放, 我心入面笑咗下 , 始终係狗. 无能, 就係无能.

曾经, 我都对一条友抱咗啲啲啲啲咁多希望. 但係自从佢 升职为內政部長 (home minister – 刻意唔放大HM) , 我对佢大跌眼镜. 再加上听咗今日佢o係记者会度 嘅嘢, 我简直就想捅死佢.

咿家, 我将佢摆返埋同一個狗窦, 等佢同佢啲同类团聚.

一直以嚟, 我都唔瘾呢度. 我仲係觉得, 呢度唔係属于我族. 但係唔屈就自己, 又可以去边叻? , 我未揾够, 移民唔到; 就算真係要, 又可以去边? 老豆, 阿妈, 又点叻? 到头来, 依然, 还是, 仲係一样 - 屈就.

睇咗ShooLing啱啱写嘅嗰篇嘢, 更加令我慨叹自己, 甚至係我族嘅身世从我开始接触商界时, 我已经知道, 我係绝对唔可以同人讲, 我係边度嘅人. 由于现实嘅残酷, 埋没真相係我于无法之下, 唯一可以行嘅路. 往往啲白皮肤就係咁

真金不怕红炉火? 睇下把火几大唧

我深信, 就算华哥有一日真係坐正 (唔知几时, 但绝对唔会係几日后), 呢块烂地都唔会有咩变化, 因为佢流紧嘅血, 係同嗰堆狗一样嘅, 思想, 心态, 都无分别. 论私心, 佢认第二, 无人敢认第一. 斗争’, 恐怕嗰啲只不过係想 翻身嘅大戏. 不过, 睇佢咁嘅伎俩, 同陈水扁仲有段大距离

, 讲开又讲, 佢点搞掂佢老婆嘅叻? 究竟係佢老婆一路嚟都好唔mind接受咗啊, 或者係只眼开只眼闭, 定或係仲蒙惺惺叻?
  
 

沒有留言: