20081202

x . xx


十二月. 感觉好似有点期待, 有啲怀疑, 有啲迷失, 有啲积极, 有啲更加努力. 好似有啲乱.

今日收到一张卡. 或者应该讲, 係每年都会收到嘅唯一一张卡. 突然间, 好似有啲感触.

好多时都觉得, 一切事情嘅发生, 都係有原因, 有编排过咁. 譬如话, 呢张卡, 可能係天安排咗俾我嘅一個鼓励, 一個叫我唔好放弃嘅暗示.

现况, 都可能係天嘅安排, 令到我可以真真正正咁行出嚟. 出咗嚟, 好似有转机. 表面上嚟睇, 好事连连. 但係, 係咪真係好叻? 我有怀疑, 有惊, 有忐忑不安.

从来都无试过, 心, 变得咁惊. 係咪无咗信心叻? 唔係, 係真係惊, 係怯.

我尝试去揾答案. 又念到 ‘因果’… 咁, 上一世, 我做咗咩嘢, 令到今世咁叻?

我开始说服自己, 一切都係安排… 咁念, 我比较定啲.

定啲…

放松啲…

… … …

或者, 唔需要太担心, 一切已有定数…

好多时, 当我地迷失, 或者跌到咗时, 停一停, 望一望, 会睇到, 原来, 家, 係可以令我地钭一钭嘅地方.

收工时, 我好想快啲返屋企. 虽然屋企只有自己一個, 但係o係屋企嘅心情, 至少, 会松啲.

失落时, 我好想见见家人. 睇到大家o係小城市忙碌咁生活, 努力揾钱, 收咗工可以开开心心咁, 我心入边, 有啲酸… 会问一问自己, 咁多年嚟, 我做咗啲咩嚟叻? 我又做紧啲咩叻?

阿嬷病得越嚟越势厉. 返到去, 望见佢, 有口难言. 细细個阿嬷就带大我到六年级, 跟住我就嚟咗KL. 嗰时, 念住大啲会比较自由, 可以经常返嚟探佢. 但係到咗今时今日, 我又返过去几次, 返得几密叻?

佢抬一抬高头, 用力望一望我,

“阿BOY, 你肚饿未啊? 我煮個面俾你食吖?”
“阿嬷, 我唔饿啊…”
“哎呀, 我唔记得咗封生日红包俾你啊…”
“阿嬷,唔使啦, 你坐下啦…”
“嘿, 唔得…”

其实… … …

嬷, 其实我生日.. 过咗好耐…



觉得, 我好似… 好似… 一個人停顿咗…


1 則留言:

康仔 說...

她晤系忘记你生日,只系担心几时会再见到你。